HIPA wrote:Henk Rommy zijn handlangers waren de personen die in de Immerzeeldreef in Aalst de villa huurden. Zij gingen een firma oprichten; Ocean Trading. Zij verplaatsten hun met BMW, Mercedes met Nederlandse nummerplaat. Haemers werd gezien samen met deze criminelen in het uitgangsleven te Aalst en Hekelgem. Dit alles uit de documenten onderzoek Bende, Cel Delta. Vliegplein / Aalst / aanvoer / drugs.
In 1984 richtte Abbas zijn bedrijf TTS Diamonds (genoemd naar de eerste letter van de namen van zijn drie kinderen) in de Hoveniersstraat op, in de schoot van de diamantwijk. Daar leerde hij Rashid Ahmad kennen. Abbas vroeg aan Rashid, wiens broer in het Nederlandse drugsmilieu zat, om hem voor te stellen aan enkele grote hasj-trafikanten, want door de Dubai-problemen zat hij in geldnood: "Ik wou mijn vroegere welstand herwinnen. Stelen ligt niet in mijn natuur, zodat de hasjbusiness het enige was wat ik kon doen.” Hij kende immers zowat alle Pakistaanse hasjleveranciers. Zo komt hij in contact met onder meer Johan 'de Hakkelaar' en 'zwarte cobra' Henk Rommy. Hij ontvangt hen soms op zijn kantoor in de Hoveniersstraat, in het Pullmann Hotel of het Century Centre in Antwerpen. Zij sluiten een exclusiviteitscontract af. Voor deze criminele multinational zal Abbas in de periode 1987-1994 liefst 382.000 kilo hasj bestellen, waarvan een deel wordt onderschept.