Re: Zoekactie Damme
Inderdaad. Die twee woorden zijn mij ook direct opgevallen. Heel belangrijk m.i.
You are not logged in. Please login or register.
Bende van Nijvel → Onderzoeksdaden → Zoekactie Damme
Inderdaad. Die twee woorden zijn mij ook direct opgevallen. Heel belangrijk m.i.
Onthou uit de verschillende berichtgeving hierover vooral de woorden “garagist” en “boksclub”.
Ik kan boksen en heb dat ook wel in een garage gedaan. Wat is hier zo belangrijk aan?
Willy?
Neen neen neen. Onthou vooral het woord rijkswachter ... 3 jaar geleden overleden, was enorm zenuwachtig na een doorbraak in het onderzoek. R.
Volgens Farouk zijn ze niet tot op de bodem geraakt vanwege de takken en vuil, en zijn ze slechts voorlopig gestopt met zoeken.
"Harry" was de naam van de rijkswachter. Zopas gehoord in het VTM nieuws. "Garagist" en "boksmilieu" zijn belangrijk m.i.
Onthou ook: het gerecht kreeg de tip al 7 jaar geleden toen het wapen nog in het bezit was van de eigenaar en besloot om er niets mee te doen. Nu de kans vrijwel nihil is dat ze het wapen vinden komen ze in actie.
Onthou ook: elk spoor dat naar de rijkswacht leidt mag niet onderzocht worden.
Ofwel is die naam "Harry" zomaar uit de lucht gegrepen natuurlijk.
Neen neen neen. Onthou vooral het woord rijkswachter ... 3 jaar geleden overleden, was enorm zenuwachtig na een doorbraak in het onderzoek. R.
» Nieuws
En dan?
Bende van Nijvel → Onderzoeksdaden → Zoekactie Damme